Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2020 15:15 - ... На Улицата ... ,, Приказка на и за приказките '' за Земята и БЪЛГАРИТЕ ... Змийския остров и хората ...
Автор: starshi1 Категория: Други   
Прочетен: 629 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.04.2020 12:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                           ... 2 ;... красавицата от морето ...
                  ...  Миии ... да ,.. на истина ... какво праввех аз на това място ... Защо съм бях дошъл , точно тук ,.. наистина Мистика ,.. в Логиката ... !?! ...
                         ... ммм .. да ... мисля , че беше лятото на 1985 год . ... !?! ...
                   Тогава ,.. много често , бягайки от безхаберието и безкруполноста в отноше - 
нията ни между хората , дори и там ... ,, в храма под светлината "" , и неприятностите на деня ,.. независимо по кое време беше , качвах се на колата и карах , карах ,.. карах до безкрая ... !?! ...
                          ... по това време , ме считаха за ,, възможен ""... имах кола ... и въпреки някои обязаности , можех това , да си го разреша ...
                     Карах .., до като не видех , или излезех на брега на морето , настанявах се на някой камък и седях , до като очите ми , не се слееха с морската шир , а морският вятър ,  или пръските от вълните , не успокояха , или не измиеха наслоеното , или нараненото  ... в/ъв /  мен ...!?! ... 
                     Помня ,.. че не ставаше много бързо и лесно ,. но казано честно ... заради възраста ли ,.. имаше ефект и то ... благодатен ... !?! ... 
                     Явно , това е била истината и за  този ден ,.. бягайки от всичко напрягащо , та дори и от незгодите на града , с неосъзната лекота , съм се озовал на това закътано местенце срещу острова , скрито и все още не докосното  от ,, шума и ...  "" на хората , .. ,, заслепен "" от изключително приятната ми събеседничка ,... а тя ,.. блестящата , не преставаше с леко закачливите си полу въпроси и отговори ,.. с полу напътстващите си сказания ... !?! ... Картинка ...
          image
          
         ... бях се настанил , ниско долу на брега , само пред ,, боруна ""...         

                     Омаян от тази прелест ,..  не може би ,..  а изцяло погълнат от създанието на моята , ,, Света Троица "" / Земя , Природа и Живот /,.. се бях замислил на някъде , когато тя ,.. опасявайки се , че с мисълта си отивам другаде , плясна резервирано , с обагрената си от слънцето опашка и като че ли загребвайки , или замятайки , опръска лицето ми с вода , събуди ме и ме върна тук ,.. на мястото ми ,..тук ... във времето ,.. също като дирегент ... контролиращ всичко живо или не живо ,.. всичко що трепти , всичко що вибрира във въздуха ... !?! ... 
               ... или ,.. както си ги самоопределяме подобни ситуаци ,.. ,, луда работа ""... ... 
                     Луда , луда ,.. ама красива и то повече от истинска ... стига да си способен  
,, да виждаш и да чуваш "" ... !?!... 
                     Да ... върна ме ... и ме върна точно тук ,.. при нея , където тя , не спирайки ,   загадачно като ,, гранде морска Дама "" , с нежност показвайки ми прелестите на снагата си , която освен всичко друго , лъхаше доброта и топлина , продължаваше  да ме смайва ,.. да ми приказва ,,..  обеснява и обеснява ,.. а Аз ... оо Боже ... аз отчетливо чувах и разбирах думи ,.. чувах и схващах какво ми се говори ... , мистерия ... !?! ...
                 ... поразително ... чудо на чудесата ...                                                           
                     Първо ... малко трудно , но в последствие , неусетно започнах да разбирам и осъзнавам , повечето неща от разговора ... !?! ...
                        Боже Господи ,.. тогава .., в него момент , между мен и нея ставаше нещо ...,, нещо , нещо "" ,.. тя, рибата говореше , а аз ,.. човека , разбирах ...!?! ..
                         Може би , объркан , замечтан ,.. разсеял се от ,, новото "" и от ,, потъва - 
нето , в не напълно известното ми "" , в момента , пак бях пропуснал нещо , защото този път , морската красавица , за да привлече вниманието ми ,.. направи отсечено  ,, Z "" / зет /, с опашката си и продължи да говори , но малко повече ,, театрално свойски ""... и разбира се , усещането  в разбирането ни се възтанови и ...  ,, разбирателството ни стана взаимно ...!?! ...
                      """ Не гледай на мен , така , като че ли виждаш риба , .. не че се срамувам от себе си ,.. или това , което ти виждаш в мен ... !?! ...
                         Нее ... приятельо ,... напъни се малко и погледни на мен , като на друго живо същество ,.. което , не е кой знае колко по различно от теб ,.. но което не е загуби - ло ВРЪЗКАТА , между него , Живота , Природата , Земята и всичко остало във Вселена- 
та или Космоса , ,, НЕЩОТО "" , което Вие хората ,.. най Безотговорно захвърлихте със себизма и егоизма си ... !?! ... 
                           Гледай на мен , като на себе си ,.. когато си се по чувствал , като неде -  
лима част от всичко , което те заобикаля на тази прекрасна Земя , под това Синьо Небе ,.. когато еднствената ти ,, питанка "", е била само , не как да си живуркаш по добре , или
подражавайки , ,, да имитираш живото същесвуването си "" , а ... как без лъжа и лицеме - 
рие , да Ви е от хубаво , по хубаво , в работата и усърдието за прекрасното , не в съще - ствуването , а в Живота на всички Ви ,.. за чистотата в безграничната любов ,..  а не ... ... !?! ... """
                          Изреченото в края , ми прозвуча малко тъжно ,.. и повече критично , от  колкото напътстващо , заради ,, директно подчертаното ми , двуличието ни при евентуална самооценка и ,, сбора от различията на причините и особеностите в  ,, надграждането си и Истините "" , които , употребяваме за изявата си ,... от колкото ... каквото и да е друго ... !?! ...
                     """  Да Приятельо ,.. на къде си тръгнал ... и защо се криеш ... !?! ... Колко ли е страшно това , от което толкова безутешно бягаш ...!?! ... Със само вглъбяване и преглъщане ,.. трудното и тежкото ,.. не се преудоляват ... !?! ...
                          Не бягай от самия себе си ,.. спри ... и помисли ... за да не се загубиш ,.. 
и нараниш ...!?! ... 
                          Когато , ги срещнеш ,.. ,, това трудното и тежкото "" ... смали крачката за малко ... !?! ... """
                   ... и тогава , отново в мен , пак ... някой , като чели заговори ...  ,,, да спри колкото Господ Бог , да ти влезе в /ъв/ главата и разсъждавайки , макар и с грешки , направи своя избор ,.. стъпил здраво на земята , тръгни право към тях ,.. и тогава ще видиш себе си ,.. щаслив , огрян от своето Слънце ... !?! ... """" и ...
                        ,,, Колкото повече вяра , разум и воля , толкова повече мъдрост , способ -  ност и решения за делата ти ... !?! ... """ ... а тя ...
                       """ Погледни мен ,../ заяви рибката / , гледай и виждай , слушай и чувай ,.. от добре , по добре , за и във времето преди и сега ,.. Ще Ти разкажа една история , разказвана ни , от нашите деди ,.. история ,.. която се е случила на това място , преди много години ,.. когато хората , освен , че се вслушвали , а и вярвали в казаното и показаното от гласовете на Природата , вярвали и почитали гласовете на Земята и Морето , вярва ли на ръцете и мечовете ,... и най вече вярвали на любовта си към другите и към самите тях ... 
                  ... Силни и безстрашни ,.. знае ли кои са ,.. къде са ,.. какво могат и какво
искат ,... и винаги са знаели , на къде и за какво тръгват , и давайки себе си ... ... ...

                      

                                          ... продължава ...
                          ...  на улицата ...
    
                    п.п. ... за грешките и правописа ,. както си обещахме ....
                                няма нужда да си търси кусури ...










Тагове:   две,   едно,


Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: starshi1
Категория: Други
Прочетен: 90651
Постинги: 80
Коментари: 5
Гласове: 29
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930