Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2018 06:38 - АВТОПОРТРЕТ С БИРА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 3304 Коментари: 8 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... останах нейде в миналия век – и точно във това ми е финесът,
сега съм вече много стар човек, забравил съм си името, адреса,
какъв съм бил, с кого живях, защо, и докога ли тук ще се извъртам –
не помня – и от възрастта е то! – дали е вторник, или е четвъртък, 
къде отивам, връщам ли се? – сън и спомен са ми дните отлетели,

със трън да влача, да вършея с трън, насмитам само рими на къдели, 
дори спрях книги вече да чета, защото в тях едно и също пише –
човек, като си тръгне от света, потъва из треви, под мъх и лишей, 
прецапал вече своята река на Времето – в пространствата огромни, 
наздраве, старче с биричка в ръка! – дано светът с добро да те запомни.

5 ноемврий 2018 г. 
гр. Варна, 7, 15 ч.

    



Гласувай:
22


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
07.11.2018 08:12
Разсмя ме, а това рядко се случва центъра на доброто ми настроение някой да улучва.
А щом си в амнезия, ще ти помогна. Вторник беше вчера - карловци прибират боклука в Калофер, ако се не лъжа, а утре е четвъртък - пазарен ден тук, на площадчето зад гърбавото мостче. Преди няколко години, замислен над знам ли какъв проблем, сбърка пътя за в къщи и вече мислех да се обаждам на полицията да те намерят, когато се сетих, че имаш джиесем. Върни се в нашия век и очаквай на лято отново слънчев пек, тихо поплисване на морския бряг, а аз ще те чакам на седмата пейка да си пием биричката. Има ли проблясъци от моите думи или чуваш само крясъци на гларуси и чайки? Страшна работа сте вие, поетите! Ние, простосмъртните ще драпаме след петите ви... И ще чакаме сутрин рано денят ни да започне с вашите вълшебни думи... Ох, подходящата рима ме подсети, че трябва да слагам зимните гуми.
Бъди жив и здрав, Маестро, и не мисли, че те съжалявам, че летиш между Земята и Небето. Ти си най-щастливият човек измежду нас!
Поздрави за днешния шедьовър!
П и е р
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Разсмя ме, а това рядко се случва ...
07.11.2018 10:28
pvdaskalov написа:
Разсмя ме, а това рядко се случва центъра на доброто ми настроение някой да улучва.
А щом си в амнезия, ще ти помогна. Вторник беше вчера - карловци прибират боклука в Калофер, ако се не лъжа, а утре е четвъртък - пазарен ден тук, на площадчето зад гърбавото мостче. Преди няколко години, замислен над знам ли какъв проблем, сбърка пътя за в къщи и вече мислех да се обаждам на полицията да те намерят, когато се сетих, че имаш джиесем. Върни се в нашия век и очаквай на лято отново слънчев пек, тихо поплисване на морския бряг, а аз ще те чакам на седмата пейка да си пием биричката. Има ли проблясъци от моите думи или чуваш само крясъци на гларуси и чайки? Страшна работа сте вие, поетите! Ние, простосмъртните ще драпаме след петите ви... И ще чакаме сутрин рано денят ни да започне с вашите вълшебни думи... Ох, подходящата рима ме подсети, че трябва да слагам зимните гуми.
Бъди жив и здрав, Маестро, и не мисли, че те съжалявам, че летиш между Земята и Небето. Ти си най-щастливият човек измежду нас!
Поздрави за днешния шедьовър!
П и е р

Не знам дали аз успях да те разсмея, Чичо Пепи, ама ти наистина успя! :-)))))))))))))
Бях забравил вече как се изгубих в Калофер... и се чудех кой път да хвана.
Поздрав на Леля Лида!
С обич - Чу
цитирай
3. yotovava - Наздраве, Валери, поне бира има :)
07.11.2018 12:10
Наздраве, Валери, поне бира има :)
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Наздраве, Валери, поне бира има ...
07.11.2018 12:49
yotovava написа:
Наздраве, Валери, поне бира има :)

Наздраве, Валюше!
Чу
цитирай
5. yuliya2006 - със трън да влача, да вършея с трън, ...
07.11.2018 13:47
със трън да влача, да вършея с трън, насмитам само рими на къдели


Душата на поета...рими на къдели

Джу
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - със трън да влача, да вършея с трън, ...
07.11.2018 15:16
yuliya2006 написа:
със трън да влача, да вършея с трън, насмитам само рими на къдели


Душата на поета...рими на къдели

Джу

Да, Джу, съвсем си права.
Благодаря.
Чу
цитирай
7. favn56 - Наздраве, Валери, талантът ти е ...
07.11.2018 21:48
Наздраве, Валери, талантът ти е спуснат свише.
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Наздраве, Валери, талантът ти е ...
08.11.2018 07:01
favn56 написа:
Наздраве, Валери, талантът ти е спуснат свише.

Благодаря, Фавне!
Хубав ден от мен!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9354866
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930